Search This Blog

Tuesday, August 12, 2008

P.A.T.I

Huh... benci aku dengar akronim ni. Apa dorang buat sini? Bukan bermaksud untuk prejudis dengan mana - mana bangsa tapi status mereka di sini yang membuat aku menyampah. Tak kisahlah jika mereka ni datang secara halal dan cari makan secara baik. itu tidak di larang malah di alu - alukan asalkan jangan datang nak timbulkan masalah.

Ini tidak, sudahlah datang tak di jemput lepas itu pandai - pandai pulak dia orang buat macam rumah sendiri... isk isk isk... itulah masalah kronik yang melanda negeri Indah di bawah bayu... paling tak munasabah adakah sorang menteri tu pandai - pandai nak kasi binatang - binatang ni taraf penduduk sementara. isk isk ni sudah mencabar daulat kita sebagai rakyat Malaysia. paling menyakitkan hati menteri yang pandai pandai tu bukan nya orang sini malahan kenyataan beliau tidak pernah di rujuk kepada ketua pemimpin di sabah...  apa kata dia ambil 4 -5 ekor binatang - binatang ni simpan dekat rumah mak mentua dia... baru dia tau best ker tidak....

napa aku benci dgn binatang ni??? mereka ni terlalu hina untuk wujud di muka bumi, suka mengganggu keharmonian masyarakat. datang tak bagi salam selepas itu membuat onar di negeri orang... kenapa masalah sosial dan jenayah di Sabah masih tinggi? Mereka la jawapannya!!! Napa tak percaya ker? cuba baca surat khabar tempatan warga apa yang di sabit dengan pelbagai acara jenayah? wajarkah mereka ini di layan dengan baik?

Ini adalah satu propaganda untuk menyelamatkan negeri dan negara kita... hapuskan binatang - binatang ini... mereka seharusnya di bunuh tanpa belas kasihan. mereka ini adalah makanan berzat untuk binatang di zoo negara kita... mari kita mulakan kempen menghapuskan P.T.I

p/s: ini bukanlah kenyataan untuk membenci mana - mana bangsa, ianya cuma merujuk kepada binantang P.T.I yang keparat!!! kepada P.T.I yang terbaca blog ini hahahah tahniah kerana anda baru saja di laknat!!! Kematianmu adalah kebahagiaanku!!!

No comments:

CASINO TIPS AND TRICKS

564533_468x60 - Bikini Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts